Vegavita blenderi

Vegavita 3HP-power blender VBL-767
 
  • zapremina bokala: 1,2l i 2l
  • snaga: 1 500 W, 34 000 RPM;
  • štap za potiskivanje;
  • noževi sa 6 čeličnih sečiva, 
  • ručno upravljanje (LOW-HIGH, PULSE); 
  • u tri boje: crna/ crvena/ bela;
  • garancija: 2 godine na bazu blendera, kao i na fabričke defekte na posudi i nožu koji nisu uzrokovani istrošenošću – doplata na ukupno 5 godina je dodatnih 15% od cene;
  • CENA:  sa bokalom zapremine 1,2l = 14 172 RSD
                 
     sa bokalom zapremine 2l    = 14 700 RSD + aktuelni popust = 9 555 RSD
     

Naručite aparat koji želite preko plavog polja NARUČI na dnu ove stranice.
Molimo vas da prilikom naručivanja navedete u polje "dodatni komentar"
za koji model, zapreminu bokala i boju ste zainteresovani.

Hvala na ukazanom poverenju!


 
Vegavita 3HP-power blender VBL-800
 
  • zapremina bokala: 1,2l i 2l
  • snaga: 1 800 W, 38 000 RPM;
  • štap za potiskivanje;
  • noževi sa 6 čeličnih sečiva, 
  • ručno upravljanje (LOW-HIGH, PULSE); 
  • tajmer 35/60/90 sekundi
  • u tri boje: crna/crvena/ bela;
  • garancija: 2 godine na bazu blendera, kao i na fabričke defekte na posudi i nožu koji nisu uzrokovani istrošenošću – doplata na ukupno 5 godina je dodatnih 15% od cene;
  • CENA:  sa bokalom zapremine 1,2l = 17 460 RSD
                  sa bokalom zapremine 2l    = 17 988 RSD

     

Naručite aparat koji želite preko plavog polja NARUČI na dnu ove stranice.
Molimo vas da prilikom naručivanja navedete u polje "dodatni komentar" 
za koji model, zapreminu bokala i boju ste zainteresovani.

Hvala na ukazanom poverenju!

 
*Napomena:
Uz bokale zapremine od 1,2l ne ide potiskivač, jer nije potreban pošto zbog zapremine bokala sadržaj lako dođe do noževa.
Kada je u pitanju tvrđi sadržaj, može se desiti da se prilikom blendanja zalepi za unutrašnje zidove bokala i tada je rešenje da se blender ugasi, sadržaj padne na noževe i onda se blender opet pokrene i sve se izblenda.
 
 
Vegavita 3HP-power blender VBL-1 000
 
  • zapremina bokala: 1,2l i 2l
  • snaga: 2 200 W, 39 000 RPM;
  • štap za potiskivanje;
  • noževi sa 6 čeličnih sečiva, 
  • ručno upravljanje (LOW-HIGH, PULSE); 
  • u tri boje: crna/ crvena/ bela;
  • garancija: 2 godine na bazu blendera, kao i na fabričke defekte na posudi i nožu koji nisu uzrokovani istrošenošću – doplata na ukupno 5 godina je dodatnih 15% od cene;
  • CENA:  sa bokalom zapremine 2l = 28 940 RSD + aktuelni popust = 18 811 RSD
                 sa bokalom zapremine 3l = 29 940 RSD
     + aktuelni popust = 19 461 RSD
     

Naručite aparat koji želite preko plavog polja NARUČI na dnu ove stranice.
Molimo vas da prilikom naručivanja navedete u polje "dodatni komentar" 
za koji model, zapreminu bokala i boju ste zainteresovani.

Hvala na ukazanom poverenju!

***

"Svaka čast za brzu i laku saradnju i dogovor. Zadovoljstvo je sarađivati sa tako jednostavnim i poslovnim ljudima! 
Blender - Vegavita VBL 1 000, bokal zapremine 3l - je fenomenalan! Bolji je nego što smo očekivali! Pošto smo petočlana porodica, konačno pravimo smutiće  istovremeno za sve petoro i to za dva minuta! Ko je koristio bilo koji drugi blender, arhiviraće ga posle prve upotrebe ove mašine. Toplo preporučujem!"
 
Tamara Anđelković, Novi Bečej
***
Komentari
Bubilica
13:45 23.09.2013.
Da li neko ima iskustva sa ovim blenderom?
Molim za utiske.
HVALA najlepse.
Lep pozdrav.
Marina
08:03 07.10.2013.
Pozdrav Bubilice!

Ja lično imam jedan drugi blender, ali kažu mi ljudi koji imaju ovaj blender da su i vise nego zadovoljni. Ne samo da je odno cene i kvaliteta dobar, nego je i sam blender odličan.
Bubilica
08:43 20.10.2013.
Draga Marina,
HVALA na odgovoru.
Uvek si tu da nam nesebično pomogneš!
Iskustvo drugih pomoglo mi je da se odlučim za ovaj blender, jer trenutno nisam u mogućnosti za neke skuplje varijante.
Svako dobro i slatki pozdrav...
Bubilica
06:55 05.11.2013.
HVALA draga Marina,
Uvek brines o nama.
Tvoj komentar i utisci drugih su mi mnogo pomogli.
Svako dobro i slatki pozdrav.
Biljana
08:09 12.11.2013.
Draga Marina,

molim vas da mi kazete da li distribuirate ovaj blender za CG i koja je procedura slanja i uplate novca ( buduci da bih placala sve odjednom, u eurima ).

Dodatno, zanima me da li je ovaj blender lak za odrzavanje. Imajuci u vidu da je posuda plasticna, da li zadrzava ukus hrane?

Hvala unaprijed.
Marina
11:41 25.12.2013.
Draga Biljana,

samo mi molim vas pošaljite poruku (gornji desni ugao), da se dogovorimo za isporuku u CG.

Ja lično nemam ovaj blender, tako da ne mogu da govorim iz ličnog iskustva, ali oni koji ga imaju hvale ga i nemaju problema sa održavanjem.
ljiljana
17:55 17.05.2014.
Intersuje me da li u novom sadu ima servis za vegavita bender
Marina
10:39 18.05.2014.
Poštovana Ljiljana,

nema servisa u Novom Sadu, ali ima u Beogradu.
ljiljana
07:26 26.05.2014.
Zainteresovana sam za Vegavita blender pa me interesuje da li je jednako dobar za zelene kašaste sokove kao Omniblender ili Vitamiks?Velika je razlika u ceni pa bih htela da znam u čemu je razlika!Vidi da uvek porede Vitamix i Omniblend a Vegavita se ne spominje pa vas molim da mi iskreno odgovorite da li je Vegavita dobar izbor s obzirom da je za njega garancija samo dve godine,hvala
Marina
12:19 27.05.2014.
Poštovanje Ljiljana!

Iako nemam lično iskustvo sa Vegavita blenderom, te ne mogu da iznesem svoje mišljenje, od ljudi koji ga imaju i koriste čak i na svojim radionicama, čula sam odlične komentare. Cena govori da su druga dva blendera jača i da imaju dužu garanciju, ali za pravljenje zelenih kašastih sokova , što je vama cilj, ovaj je isto sasvim dobar.
Naravno, na vama je odluka. Slobodno postavite pitanja ako imate još i ja ću se potruditi da odgovorim!
Eli-Skopje
19:16 12.06.2014.
Recite mi cenu u eura -ne mogu ovako da razumem koliko je to.
Hvala najlepse
Marina
18:15 16.06.2014.
Naravno Eli Skoplje. To izađe oko 155 EUR.
Goran
14:41 27.07.2014.
Postovana
Imam par pitanja u vezi ovog blendera sobzirom da sam zainteresovan za kupovinu:
*) ko proizvodi ovaj blender
*) da li moze da napravi maslac od kikirikija, badema i sl.?
*)da li mogu da se nozevi skidaju prilikom pranja ?
*) da li se prilikom kupovine dobija garantni list?

Hvala!
Pozdrav!
Marina
18:28 28.07.2014.
Poštovanje Gorane!

Naravno, evo odgovora:

1) Kina
2) Može, ako se doda malo vode ili ulja.
3) Ne skidaju se.
4) Da, garancija je 2 godine.

Ako imate još bilo koje pitanje, slobodno me pitajte.

Srdačan pozdrav!
Goran
21:13 28.07.2014.
Postovana,
imam jos par pitanja:
*) da li se uz blender dobija neko uputstvo za upotrebu (npr. koliko max vremena sme da radi neprekidno nakon koga se mora napraviti pauza da se ohladi motor) i sl?
*) da li servis u Beogradu ima sve rezervne delove na lageru i da li se radi o zvanicnom servisu - firmi?
*) da li Vi trenutno imate na lageru ove blendere kako bih mogao da narucim ?
*) koja je procedura narucivanja, tj. kako da Vas kontaktiram?

Pozdrav!
Marina
16:06 30.07.2014.
Poštovani Gorane,

1) da
2) da i da (naravno, izuzeci se dešavaju verovatno što se tiče delova, ne mogu da garantujem da uvek imaju sve delove, ali koliko znam do sada nije bilo problema)
3) dobijamo u prvoj nedelji avgusta
4) piše u opisu, ali evo i ovde, pošaljete mi poruku preko linka u gornjem desnom uglu sajta. Molim vas da napišete u poruci za čega se interesujete i vašu imejl adresu. Hvala unapred!

Srdačan pozdrav!
Marko
20:34 07.09.2014.
Postovana Marina, da li u ovom blenderu moze da se napravi zeleni smuti a da od zelenisa ne ostaju komadici nego sve da bude elegantno razbijeno i da ne ostaje pulpa od limuna i narandze? Hvala unapred
ljiljana gostovic
10:00 08.09.2014.
Zanima me na koji nacin je placanje u tri rate posto sam porucila blender?
Marina
19:12 09.09.2014.
Poštovani Marko,

može ako se dovoljno dugo blenduje. Molim vas imajte u vidu da pritom dolazi do zagrevanja i naravno bespotrebnog gubljenjae nutrijenata... Ako želite sok bez pulpe, bolje da ga procedite, nego da blenduje dok se ne pretvori u glatku tečnost... Sok bez pulpe najbolje se dobija sokovnikom.

Nadam se da ovo pomaže!Ako imate još pitanja, slobodno pišite.
Marina
19:19 09.09.2014.
Poštovana Ljiljana,

plaćanje u 3 rate ide tako što pri preuzimanju aparata plaćate prvu ratu i dajete čekove za ostale dve.

Marko
04:50 10.09.2014.
Postovana Marina,

Hvala na odgovoru....Nisam sad bas mislio da to bude nevidjeno bistar sok...Nego video sam u radnji Maje Volk kako ovaj Vitamix radi...Blenduju spanac ili rastan sa vocem jedno 15-20 sekundi i nema komada zelenisa itd...Ja u nekom mom blenderu ,koji ne radi vise, ako stavim zelenu salatu ostanu bas vidljivi komadi...Pa me zivo interesuje da li moze priblizno ko Vitamix da odradi posao.... Hvala unapred
Marina
07:55 10.09.2014.
Marko,

razumem. Dakle, može ako se duže blenduje, ali onda dolazi do zagrevanja.

Vitamiks je ipak jači. na mom sajtu imate i Vitamiks u ponudi ako vas zanima...
Marko
10:38 10.09.2014.
Hvala na odgovoru....Ne mogu da priustim Vitamix pa meovaj interesuje
Marko
10:45 10.09.2014.
Izvinite sto vam dosadjujem, samo jos jedno pitanje...Da li u tom slucaju moze da se blendira taj zelenis iz vise puta...Npr. 15 sekundi pa pauza 10min pa opet da bi se izbeglo pregrevanje i da bi se razbila celuloza? Hvala
Marina
08:54 12.09.2014.
Marko... naravno da može... ali imate više koristi ako popijete odmah, nego da blendirate više puta. Ali, naravno, može...
Marko
09:16 12.09.2014.
Hvala puno na odgovorima...Divni ste!
Marina
12:23 13.09.2014.
Nema na čemu Marko! Uvek! :)
Sasa
18:37 28.09.2014.
Zasto ako vec nudite ove blendere ne napravite uporedjenje i filmove o tome kako rade?Ako vegavita nema mogucnost zastite od pregrijavanja,to je jako lose.neko je pitao o green smoothie,i mene zanima koji blender bolje rado,vegavita sa 3 HP ili omniblend?
Ivan
18:17 13.12.2014.
Ne razumem koja je razlika imdju Vitamix-a i Vegavite sem sto je Vitamix mozda vise popularniji tj najpopularniji blender do sada. Ako ce mo uporediti Vegavitu i Vitamix onda
Vegavita ima snaga: 1 800 W, 38 000 RPM
Vitamix ima snaga : 1 200 W, 37.000 RPM
Citao sam komentare gore na temu Da li moze da izblendira zelenu salatu i da bude "gladak"sok... a vi ste odgovorili da moze ali uz duze blendiranje ili da procedimo pa mislim ako malo razmislimo VEGAVITA blender je jaci od VITAMIX-A? Zar ne? Pozdrav.
ljiljana
16:28 15.12.2014.
Moja ćerka ima Vitamix i kod blendiranja isto ostavlja ,,trunčice'kao i moj Vegavita.Ako je verovati onom što piše,Vegavita je jači.Nije mi jasna tolika razlika u ceni!
Marina
11:24 19.12.2014.
Saša... brišem vaš komentar jer ne volim viku.
Nisam ja formirala cenu. Ako možete, slobodno uvezite Vitamiks po toj ceni. Svi ćemo biti presrećni! :)
sasa
14:32 19.12.2014.
Nema potrebe da brises,jer samo otvoreno govorim o problemima nekih ljudi koji zele da zarade
Dakle,ako zelite da se raw hranite morate uloziti nekih 3000 eur da biste poceli(blender,sokovnik,dehidrator,spiralizator)
:-)
Veliki pozdrav!!!
Marina
20:04 19.12.2014.
Saša,

Ja sam nebrojano puta rekla kako ništa od toga nije neophodno. Ja to na primer sve koristim kada drugima pripremam, u restoranu, na radionicama...

Sebi svakodnevno, ono što učim i druge, operete, poslužite, jedete. I jedete ono što je jestivo, ukusno i lako svarljivo bez obrade. Naravno, volim i sebi ponekad nešto da pripremim. Ali obično porodici i prijateljima... Ja nisam za ishranu smutijima, sokovima i dehidriranom hranom. Šta više, uvek jedva dočekam da pobegnem u tropske gde mi jedina oprema budu nož i kašika, ništa sem toga po najmanje mesec dana.

Opet, ja volim da pripremam i dekorišem hranu i ako ima još ljudi koji to vole, onda šta ima loše u tome da im ponudimo opremu?

Zarada? Pa... Isto kada bih rekli "Ako hoćete uslove za održavanje hrane morate kupiti frižider što je zarada prodavcima istih".

Ali nije neophodno da imate frižider da bi se hranili uopšte...

Ili, kada bi rekli, ljudi su izmislili kuvanje da bi imali zaradu od prodaje šporeta!

Razlika: ne možete jesti kuvano bez šporeta, možete jesti presno bez ikakve opreme!
Milena
22:59 14.02.2015.
Veliki Pozdrav ..malo pitanjce kako su OmnBlend i Vitamix jaci od Vegavite ako Vegavita ima jaci motor.

Ne razumem se u fiziku pa pitam?
Dusan
21:11 15.02.2015.
Snaga aparata prikazana u Watima je to koliko taj aparat trosi struju. To nema bas relacija sa time koliko ce se ot ta snaga pretvoriti u rotacijska snaga koja je najbitnija kod obrada namirnica. Efikasnost aparata je ta koja omogucuje da sto vise elektricnu snagu pretvoriti u rotacijska snaga, a tu je umetnost Vitamiksa koji je najbolji u taj pogled.
Mozete videti kao prvo da svi sefovi koriste Vitamix i to nije zbog to sto nije dobar. Ali svakako kao i svuda, koliko para toliko muzike vazi kao pravilo i ovde.
Bitno je dali neko treba kvalitetan aparat, pa da uzme Vitamix, ili mu treba samo jeftin aparat pa da uzme Omniblend ili Vegavita blender. To je jedina stvar za koju se svatko treba odluciti.
Mercedes, Audi i BMW imaju motore od 2000 kubika, a njihova snaga je znatno veca od auto koje ima 3000 kubika. Auto koje ima 3000 kubika samo trosi vise goriva i dugorocno je neisplatljivo imati ga.
Sanja
21:14 15.02.2015.
Marina molim za info, koji blender vi licno koristite i kako ste zadovoljni od njega?
Marina
12:48 18.02.2015.
Dušane,

Hvala puno na ovom objašnjenju!
Marina
12:50 18.02.2015.
Sanja,

Ja koristim Vitamiks i prezadovoljna sam. Imam ga od decembra 2011. i kosritim ga i u restoranu.
Milena
05:27 19.02.2015.
Hvala na odgovoru, ne bih rekla ni da je OmniBlend jeftin ali dobro..svako ima svoj budzet.

Hvala na odogovoru
Marija
15:37 18.04.2015.
Pozdrav, Marina! Da li mi mozete reci koje je vreme dostave blendera kad narucim? I da li je placanje na rate?
Marina
16:04 18.04.2015.
Pozdrav Marija!

Obično od 2 do 7 dana najduže, zavisi koji uređaj poručite. Obično ide u gotovini, ali može i na rate.
djole nbgd
13:48 07.08.2015.
da li blender vegavita moze samleti zrna lana i susama
Marina
13:59 07.08.2015.
Može! :)
Gagi
21:59 23.09.2015.
Imam moulinex blender star 15 godina od 650W. Ima i sada sličnih u prodaji i tu su negde oko 50€. Taj blender usitni sav zeleniš u fantastično glatku i finu kašu.

Čak i ako mutite oko 60 i više sekundi ne dolazi ni do kakvog značajnog zagrevanja. Enzimi, a naročito vitamini se ne gube na tako niskim temperaturama. Ono zbog čega se savetuje izbegavanje centrifugalnih sokovnika je mešanje soka sa vazduhom i njegova rekacija sa kiseonikom iz vazduha, a ne zagrevanja. U blenderu dolazi do puno manjeg, čak zanemarljivog, mešanja soka sa vazduhom, i zato, slobodno mutite toliko dok vam se tekstura smutija ne svidi.

Malo sam sumnjičav jer se radi o kinezima, ali ako su urađeni kompaktno, onda bi onaj prvi gore na stranici, bio fenomenomenalan za svačije potrebe!!!

Gagi
22:14 23.09.2015.
Dakle, mešanjem soka sa vazduhom, dolazi do rekacije enzima, vitamina i sl sa kiseonikom iz vazduha, odnosno njihove oksidacije. U kojom meri tačno teško je reći, ali sigurno ne u tako drastičnoj da to baš toliko degradira sok. Mnogo je onih koji imaju samo centrifuge a koji su od takvih sokova zabeležili fantastična poboljšanja i izlečenja. Dakle, nemojte biti pomodari. Ako vam je do sokova iscedite ih na bilo koji način i pijte. Suština je da se unosi sirovo povrće i voće. I kako Marina i kaže, a ja apsolutno delim iskustvo i stav, uberi (ako treba operi) i jedi. Za takvo je nešto čovek stvoren. Nisu mu neophodni aparati.
Marina
10:42 24.09.2015.
Bravo Gagi!

Hvala na deljenju iskustva i objašnjenju.

Što se tiče starijih uređaja, moram da podelim i ja nešto: pre nekih dvadesetak godina, kada sam ja išla u vrtić, naša baba je dobila na poklon procesor hrane (koristim ga u receptu "sladoled sa toplim prelivom", "jaja iznenađenja", "medena i ledena srca"...) i nikada ga nije koristila (ona je stara škola i sve ručno napravi ko od šale i to savršeno), elem... taj procesor i dan danas radi perfektno, a koristi se poslednjih 15-ak godina!

Eh... bojim se da se danas ne proizvodi nešto što traje tri decenije... Ti uređaji su bili prvoklasni!
Ljilja
18:53 24.09.2015.
Pozdrav Marina
Interesuje me da li Vegavita 3HP-power blender VBL-767 moze da melje sve namirnice npr. badem da se dobije glatka masa bez ostataka. Da li mozete da mi kazete prednosti u odnosu na niutribulet?
Moze li se placati cekovima na rate? Hvala
Marina
19:26 28.09.2015.
Poštovanje Ljiljana!

Da, Vegavita 3HP-power blender VBL-767 može da melje sve namirnice.

Što se tiče blendera "Nutribullet", generalno je slabiji od Vegavite. Međutim, postoje tri vrste nutribullet blendera. Najbolje je da pogledate karakteristike jednog i drugog i da ih uporedite.

Nadam se da ovo pomaže.
Zoran
00:15 29.10.2015.
Postovana Marina, Blender Vegavita ili Omni ? Sta kaze vase iskustvo ? Koji Vi blender imate, ako nije tajna ? Hvala !
Ivana
15:34 29.10.2015.
Marina, želela bih da poručim Vegavita 3HP-power blender VBL-767. Želela bih da ga prvo vidim i eventualno lično preuzmem. Da li postoji ta mogućnost? Živim u Novom Sadu.

hvala,
pozdrav
Marina
16:13 29.10.2015.
Poštovanje Zorane!

Ja lično imam Vitamiks. Što se izbora tiče, najbolje je da svako donese odluku za sebe nakon upoređivanja opisnih karakteristika i cene svakog blendera, uzimajući u obzir svoje potrebe i namenu blendera. :)
Marina
16:14 29.10.2015.
Poštovanje Ivana!

Da, naravno, možemo se dogovoriti.
Ivana
11:58 30.10.2015.
Marina, na koji broj telefona mogu da vas kontaktiram radi daljeg dogovora?

hvala
pozdrav
Marina
16:28 02.11.2015.
Poštovana Ivana,

Moj broj je 062 466 313. Međutim, bolje je da poručite blender tako što kliknete na polje "PORUČI" i popunite podatke, a u polju za dodatni komentar napišete planove za otkup.
Ostoja NBgd
22:40 03.11.2015.
Postovana,
Gde u Beogradu moze da se pogleda i preuzme ovaj blender?
Marina
09:24 04.11.2015.
Poštovanje Ostoja!

Molim vas da mi pošaljete poruku preko opcije u gornjem desnom uglu sajta, oko dogovora za razgledanje i preuzimanje aparata. Hvala unapred!
Bata
18:00 11.11.2015.
Interesuje me da li je zupcanik na nozicima i motoru metalni ili plasticni
Marina
18:10 17.11.2015.
Poštovanje Bato!

Metalni je zupčanik.
Slavna
20:07 09.12.2015.
imam Vitamix i Vegavita.Razlika je u snazi.Vitamih melje kamenje,Vegavita se muci kad je krupnijinkomad rena,ali seckas sitnije,treba vise vremena i odradi posao.
Za mene licno Vitamix nema konkurenciju.
Ivana
07:13 04.02.2016.
Da li Vegavita blender može da se plati u 4 rate?
Marina
14:48 08.02.2016.
Poštovana Slavna,

Hvala na deljenju vašeg iskustva. :)
Marina
14:48 08.02.2016.
Poštovanje Ivana!

Hvala na ukazanom interesovanju. Vegavita blender idu na 3 rate.
Marijana
19:16 21.02.2016.
Postovana Marina,
Da li Vegavita blender moze da pravi sladoled sa toplim prelivom sa Vaseg bloga? To mi je test za blender kakav zelim :)

http://biljnaishrana.com/recepti.php?id=148

Unapred hvala
Marina
12:32 25.02.2016.
Draga Marijana,

Da, može! :D
Dalibor Jankovic
13:50 18.04.2016.
Koristim Vegavita VBL 767 najslabiji iz ove ponude i mogu vam reci da je odlichan. Vredi svaki ulozhen dinar. Prezadovoljan sam.
Marina
10:10 08.06.2016.
Hvala Dalibore na komentaru, drago nam je da ste zadovoljni! :)
Croatia
09:11 05.10.2016.
Želio pohvaliti vlasnicu portala na iskrenim savjetima i konstruktivnim dijalozima. Osobno sam na sirovoj hrani te sam prilikom prelaska na takav režim prehrane odmah kupio i blender. Međutim, prodavač mi nije prodao ono što je meni trebalo iako sam mu rekao zašto mi je potreban. Jasno jeftiniji blender ne može izdržati pripremu sirove hrane. To me je navelo da dobro pripazim koji ću blender kupiti i kako sada tražim po internetu sve sam više mišljenja kako se ne treba gledati na cijenu nego na kvalitetu (jasno, ovo govorim samo praktikantima sirove hrane). Konbkurenti Vitamix govore kako je Vitamix precijenjen, kao što je to slučaj u Hrvatskoj, ali ne nude konkretan dokaz (npr. video uradak gdje se vidi kvaliteta dobivene izblendane hrane).
Marina
14:49 05.10.2016.
Hvala na pohvalama i dobronamernom savetu. Slažem se da bi takav video bio koristan. :)
Lola
21:02 08.11.2016.
Ovog dasu moram da imam!
Hvala od ❤
Nina
08:53 17.11.2016.
Draga Marina,
Poslala sam Vam poruku putem sajta. Zainteresovana sam za kupovinu Vegavita blendera. Jos uvek sam u nedoumici da li kupiti od 1.2l ili 2l...Sta Vi savetujete? Sta je prakticnije za odrzavanje? Da li taj potiskivac moze da se koristi i za 1.2l? I ono sto me posebno interesuje da li Vegavita 767 ima sistem za odbranu od pregrevanja?
Zahvalna na odgovoru, pa da sto pre realizjemo kupovinu :-)
Marina
09:41 17.11.2016.
Poštovanje Nina!

Poruku od vas, preko sajta, nisam primila... No, odgovoriću vam ovde na ovaj komentar. :)

Odluka o zapremini bokala zavisi isključivo od ličnih potreba: koliko planirate da stavljate sastojaka u bokal blendera odjednom.

Potiskivač je za bokal zapremine 2l i ne može da se koristi u manjem bokalu. Doduše, za bokal zapremine 1,2l i nije potreban potiskivač.

Što se tiče praktičnosti održavanja, logično, ima manje da se pere u manjem bokalu, ali sem toga je isto.

Da, svaki blender ima sigurnosni prekidač za zaštitu od pregrejavanja.

Ako imate još pitanja, slobodno pišite.
nermina
14:24 13.12.2016.
Zdravo interesuje me kako poruciti za BiH blender vegavita VBL-767?Da li saljete brzom postom ?
Marina
22:16 13.12.2016.
Poštovanje Nermira!

Hvala na ukazanom interesovanju. Nažalost, ne isporučujemo za inostrastvo. Da li imate nekog da preuzme za vas željeni uređaj u Srbiji i da vam ga donese?
Aneta
16:09 22.01.2017.
Da li se i Vegavita i Omniblender prave u Kini ili ne?
Milena
23:16 14.03.2017.
Da li je moguće pomoću ovog blendera (najjeftinija varijanta od 14.000) napraviti recimo tan, ili namaz od badema, lešnika, bez dodavanja vode ili ulja, dakle staviti samo lešnik ili badem ili susam i mlevenjem dobiti namaz? Mis

Pozdrav
Marina
20:05 22.03.2017.
Poštovanje Milena!

Hvala na ukazanom interesovanju i pitanju. Moguće je, ali za namaze je efektiviji model VBL-800.
Marina
18:55 24.03.2017.
Poštovanje Aneta!

Hvala na pitanju.

Vegavita blenderi se proizvode u Kini, a Omniblenderi na Taivanu.

Ako imate još pitanja, slobodno postavite, rado ćemo odgovoriti.
sasa
09:42 01.07.2017.
Marina hoce li mozda u skorije vreme biti neki video o Vegavita blenderima,jer nigde nema nikakav video o ovim blenderima,mislim da bih bilo korisno HVALA
Marina
19:05 02.07.2017.
Poštovanje Saša!

Hvala na komentaru i odličnom predlogu. Preneću ga uvoznicima i videćemo šta možemo da uradimo.
sasa
19:49 02.07.2017.
Neophodno je pozzzzz :)
Kaтарина
11:22 25.10.2017.
Драга Марина, неко време сам већ на исхрани 80/10/10. Досад сам користила штапни миксер са мини процесором и то ме је лепо служило, свакодневно више од годину. Али сам свакако планирала да купим нешто јаче. Па ме интересује да ли бих са овим блендером могла да направим већину твојих прелепих оброка, нпр. сирове бананице као и разна теста од урми и рогача јер сам приметила како ти користиш процесор. И шта ми ти саветујеш, ако морам да купим и процесор за такве рацепте, да ли би те потребе задовољио неки снаге од 400w нпр?
Marina
19:39 25.10.2017.
Pozdrav draga Katarina!

Hvala na javljanju i na, očiglednom, praćenju mojih recepata. :)

Svaka čast za ishranu! Bravo! Štapni mikser je odličan za prelive, supe, pudinge i slično. Naravno, ako želite nešto jače, Vegavita blender je jedna od odličnih opcija.

Međutim, bojim se da je za pravljenje "testa" i kora za torte i kolače neophodan procesor sa širokom posudom. Ja lično koristim procesor koji je star preko 25 godina! Nikada korišćen pre mene. I radi odlično.

Nadam se da ovo odgovara na pitanje. :)
sasa
09:13 18.11.2017.
Marina gde mogu licno da se pogledaju Vegavitini i Omni blenderi,posto videa nema nigde mislim na Vegvitini blendere,pisao sam pre meseci ali nigde videa,HVALA :)
Marina
14:01 18.11.2017.
Pozdrav Saša!

Da, naravno. Molim vas, pošaljite mi poruku preko opcije u gornjem desnom uglu sajta radi dogovora.
Milan
14:30 15.05.2018.
Poštovana Marina,

ima li bitne razlike između modela 767 i 800, tj. da li vredi razlike u ceni?
Marina
19:55 15.05.2018.
Poštovanje Milane!

Hvala na ukazanom interesovanju. Naravno, odluka je na vama, ja bih rekla da je cena u razlici mala, te da se ipak više isplati unapređena verzija, dakle VBL 800 koji ima veću snagu i tajmer.
Sonja
09:35 05.09.2018.
Da li garancija od 5 god pokriva sve delove blendera ( motor, posuda, nozici itd) ? Da li model vegavita 767 sa posudom 1,2l ukljucuje i plasticni potiskivac?
Mariina
13:13 06.09.2018.
Poštovanje Sonja!

Hvala na ukazanom interesovanju. Dodatna garancija od 5 godine važi za bazu blendera, kao i na fabričke defekte na posudi i nožu koji nisu uzrokovani istrošenošću.

Kao što stoji u opisu blendera: *Napomena:
Uz bokale zapremine od 1,2l ne ide potiskivač, jer nije potreban pošto zbog zapremine bokala sadržaj lako dođe do noževa.

Ako imate još pitanja, slobodno postavite.
Milan M
08:09 12.09.2018.
Postovani,

Da li imate servise za Vegavita blendere u okolini Leskovca ili Nisa i ukoliko nemate gde bi bio najblizi servis za Leskovac?

Da li VBL-800 moze da melje suve materije kao sto stoji u opisu za VBL-767?

Takodje vidim da model VBL-1000 koji je najjaci od 2200W ima analogni interfejs (potenciometar i prekidace) slicno kao i VBL-767. Da li to znaci da su se digitalni interfejsi kao sto ima VBL-800 pokazali lose pa su za model VBL-1000 preuzeli isti interfejs kao sto ima VBL-767?

Srdacan pozdrav
Marina
13:48 14.09.2018.
Poštovanje Milane!

Hvala na ukazanom interesovanju.

Servis je jedino u Beogradu, ali kurirskom službom se lako pošalje uređaj, tako da razdaljina nije problem. :)

Da, VBL-800 može da melje suve materije.

Digitalni interfejs ima prednosti, ali ima i mane, tako isto i analogni, pa kupci biraju šta im vise odgovara.
Prednosti digitalnog panela su da se sam gasi i da daje zvučni signal kada se završi operacija.
Mane su što nema fino štelovanje brzina, već samo 3 (low, medium i high), a to je za neke namaze potrebno jer je slaba brzina na medium, a high je prejaka...

Nadam se da ovo pomaže. Ako imate još pitnja, slobodno postavite, rado ću odgovoriti.
Kris
09:13 17.10.2018.
Pozdrav,

Da li su ovi blenderi dovoljno jaki da naparave prah od npr semena Avokada?

Hvala,
Kristijan
Marina
18:50 17.10.2018.
Poštovanje Kris!

Hvala na komentaru. Mislite od velike koštice avokada? Ne, ne verujem i moja topla preporuka je da to ne probate ni sa jednim blenderom. :)
Kris
08:48 19.10.2018.
Pozdrav,

Pa mislio sam da se kostica isece na manje komadice i onda.
Da li bi recimo mlin za kafu bio bolja opcija za mlevenje semena avokada?

Hvala,
Kristijan
Marina
09:58 21.10.2018.
Poštovanje Krise!

Zaista ne znam. Smem li da pitam zašto bi
želeli to da radite? Znate da su otrovne koštice voća? Na ovaj način drveće štiti svoj potencijalni podmladak.
Zeljko
11:49 06.02.2019.
Da li saljete blendere u Hrvatsku?
Marina
04:57 07.02.2019.
Poštovanje Željko!

Hvala na ukazanom interesovanju. Nažalost, ne šaljemo tehničku robu van Srbije.
Milan M
10:02 21.02.2019.
Za sve koji se pitaju koji je blender bolji dali Omniblend ili Vegavitini blenderi reci cu sledece:

Kupio sam JTC Omniblend TM 800 i bio zadovoljan, medjutim posle par koriscenja i u procesu pravljenja putera od badema procurila mi je posuda i tada sam bio jako razocaran pogotovu sto sam koristio zvanican recept sa omniblend sajta cak sam i ulje dodao vise nego sto treba da bi lakse blendao.

Zamenio sam omniblender za Vegavitin VBL 1000 i mogu da kazem da je vegavitin blender bar za 50% ako ne i vise jaci od Omniblenda. Za razliku od Omniblenda, vbl 1000 je napravio pravi puter od badema i to za nekih 1 do 1.5 minut (mozda i brze nego sam ja hteo da eksperimentisem sa izdrzljivoscu blendera pa sam blendao duze i jace).

Sada cu da napisem ono sto sam otkrio i na sta mogu da ukazem na razlike izmedju omniblenda i vegavitinih blendera:

Motor: Omniblend ima definitivno jaci i bolji motor u odnosu na VBL 767 i VBL 800. S tim sto u odnosu na VBL 800 i nema neki veci ucinak. Medjutim u odnosu na VBL 1000 definitvno nema bolji motor cak je i baza blendera veca a cini mi se i teza kod VBL 1000 (znaci veci i jaci motor, vise bakra i aluminijuma). VBL 1000 ima analogni interfejs (Omniblend ima digitalnu, samo tri brzine) i potenciometar ide kontinualno od 1 do 6 (High) brzine. Recimo da sa VBL 1000 na 4 do 4.5 brzini je isto kao kod Omniblenda na najjacoj (High) brzini. Na 5 vec kida sve a na 6 hoce ceo blender da oduva :). Zatim zupcasti ulozak za posudu na vrhu motora (tzv. pecurka) je kod Omniblenda samo pri vrhu, nekih 3mm metalna ostalo u dubini je crna plastika dok je kod VBL 1000 celom dubinom metalna.

Posuda: Kod Omniblenda je posuda od 2l i svidja mi se sto je plastika dosta providnija kod VBL 1000 kao da je malo zatamnjena. Inace od iste vrste plastike su pravljene tako da tu nema neka razlika. E sad kod modela VBL 767 i VBL 800 dno posude je metalno sto je dobro zbog zagrevanja posude dok je kod Omniblenda i VBL 1000 plasticno. Posuda kod VBL 1000 je 2l ili 3l zavisi koju kupite mislim da je cena nekih par stotine dinara veca u korist 3l posude (ja imam sa 3l). Nozici im se razlikuju i mislim da vegavita ima bolji oblik nozeva pogotovu donja dva nozica koji su duzi nego kod Omniblenda Poklopac kod Omniblenda zna nekad kod pulsnog blendiranja da propusti tecnost odozgo (da prsne malo tecnost) dok kod vegavite to nije slucaj. Sve u svemu cini mi se da su posude bolje napravljene kod vegavite nego kod omniblenda. Postolje ono gumeno na motoru je bolje kod Omniblenda nego kod VBL 1000 ali neznatna razlika.

VBL 1000 je zaista veoma jak blenderi hoce nekad da ceo blender trzne kada nije lepo opterecen kolicinom hrane u posudi ili ako je smesa suvise lepljiva a malo je ima a vi naglo okrenete potenciometar sa 1 na 5 i obratno.

Svi blenderi imaju reset dugme za pregrevanje motora. Ono sto pise u uputstvu za VBL 1000 je da se moze na 6. brzini koristiti 2min pa pauza 1min i tako deset puta a onda se mora ostaviti jedno 15min do 20min da se motor ohladi. Kod omni blenda ne preporucujem vise od 3min na high jer onda mora da se ceka 20min da se ohladi. Omniblend se brze greje od vbl 1000.

Na kraju da sumiramo: ako hocete da pravite smoothije, sejkove, zimnicu mozete slobodno da kupite vbl767 (tri puta je manja ena nego li Omniblender). Ako hocete da pravite sve to isto i ponekad puter od kikirikija (sa malo vise dodatog ulja)onda uzmite vbl 800 (skoro pa dva puta manja cena od Omniblendera) ili Omniblender TM 800. Ali ja bih pre uzeo vegavitu jer ima bolju posudu koja ce manje da se greje nego li Omniblender koji ima jaci motor ali zagreva posudu koja i nije bas kvalitetna. A ako hocete da pravite sve i uvek onda VBL 1000 bez razmisljanja.

Sto se tice garancija omniblend ima 5 god garanciju na motor i godinu dana na posudu dok svi modeli vegavite imaju 2 god na motor i 1 godinu na posudu s tim sto mozete da doplatite 15% vise i da dobijete i tu 5 god garanciju na motor pa mu dodje ista garancija kao kod Omniblenda. Isti ih servis servisira i jedne i druge u Beogradu tako da mu dodje na isto. A da ne spominjem da i sa tih dodatnih 15% cena je opet nego tri puta manja za vbl 767, dva puta za vbl 800 i malo manja za vbl 1000 u odnosu na Omniblend. Znaci VBL 1000 3l + 15% je malo jeftiniji a mnogo jaci i bolji od Omniblenda i ima istu garanciju kao i Omniblend.

Nadam se da sam pomogao kad vec meni nije imao ko pa sam morao da lutam po netu i zovem ljude da se raspitujem i da isprobavam sam.
Marina
11:10 24.02.2019.
Hvala dragi Milane na detaljnom objašnjenju!
Milan M
14:50 21.03.2019.
Evo vec mesec dana od kada imam i koristim vegavitin vbl 1000 model. Zeleo bih da jos malo pripomognem onima koji zele nabaviti profesionalni blender.

Sada cu napomenuti jos neke mane i prednosti koje sam primetio, mada moram da napomenem i nisu neke mane ali zelim da ih spomenem da ljudi znaju pa neka sami odluce.

Glavna i jedina zamerka koju imam (mada je to mozda samo na mom primerku) jeste ta sto posuda kada se stavi na podnozje motora ima blagi luft levo i desno jer su oni gumeni drzaci malo uzi nego zljebovi na posudi pa ona moze da se pomera nekih pola centimetara levo i desno u krug. To recimo nije bio slucaj kod Omniblenda jer je kod njega to podnozje cetvrtasto a kod vbl 1000 je okruglo. E sada ne znam kako je kod posude od 2l za vbl 1000 mozda ona stoji bolje bez tog lufta jer ja imam posudu od 3l.

Takodje u prethodnom komentaru sam pomenuo da kod pulsnog ili brzog prelaska na vecu brzinu ne dolazi do prskanja male kolicine tecnosti iz vbl 1000 3l. E pa pogresio sam i kod njega hoce ponekad zavisno koliko ima tecnosti unutra aliodmah da kazem mnogo manje nego kod omniblenda. Ovo je verovatno pojava kod svih blendera ipak su to samo par kapi.

E sada sto se tice performansi vbl 1000 3l mogu da kazem sledece: ja blender koristim uglavnom za namaze i putere redje za smoothije i sejkove. To znaci da ga ja vise maltretiram nego obicni korsnici :) Pravim puter od lesnika recimo dva puta nedeljno sigurno. Sada hocu da vam kazem vremenske okvire koliko mi je potrebno za pravljenje tih putera.

Kada pravite putere ili guste namaze bolje vam je da imate vecu kolicinu za blendanje u posudi od 3l da bi stapom mogli da ga potiskujete dok blendate (recimo oko 3cups do 4cups za kostunjava voca)

Za sve putere ne koristim ni gram ulja vec samo originalni sastojak: kikiriki, lesnik ili badem.

Puter od kikirikija ni ne smatram za puter jer njega blender pojede za dorucak.

Puter od 500g pecenih lesnika: za to mi treba oko 5 min. 2min blendanja, pauza od pola minuta, pa ponovo 1min blendanja, pa pauza od pola minuta i mozda jos minut ablendanja na kraju. Pauze pravim zbog uputstva jer se plasim od onog curenja omniblenda :) Ali pauza je bitna i da se masa slegne pa sledeci put kada pustite blender mnogo bolje sve pretvori u puter.

Puter od 500g pecenih badema (izazov za mene jer sam se naplasio od omniblenda): za to mi treba oko 6.5 minuta. 2min blendiranja, pauza od 1min, pa ponov 2min blendiranja pa 1min pauza i onda jos 1.5 minuta blendiranja.

Da napomenem jos da ja zapravo ne pravim samo putere radi putera vec mi je cilj da napravim nutelu. Sto znaci da ja u taj puter posle dodajem vrelu pavlaku za kuvanje i vrelo mleko sa rastopljenom cokoladom i sve to jos blendam. Ovo recimo da sam radio u omniblendu verujem da bi se plastika istopila od tolike toplote sto blendanja sto samih sastojaka.

Generalno ne preporucujem da se vreli sastojci sipaju i da se blendaju bolje je ostaviti ih da se koliko toliko malo prohlade (sto i ja cinim u vecini slucajeva, naravno ne da budu hladni ali onako da mozete rukom da ih drzite recimo da nisu vreli ni mlaki nego vruci) ali vise puta sam zeleo da eksperimentisem i rizikovao i sve je bilo u redu :)

Pravio sam i pilecu jetrenu pastetu i ispala je fenomenalna.

E da potenciometar za upravljenja brzinama ima jedan nazovi bug. On ima, sto je i normalno, granicnike na brzini 1 i brzini 6 tako da mozete da povecavate od 1 preko 2 ... do 6. Ne bi trebalo da mozete obrnuto da sa 1 unazad dodjete do 6. Epa tu ima neku manu jer ako jae okrenete unazad potenciometar iz 1 prema 6 ili od 6 prema 1 mozete da poerite celu skalu unazad pa vam se moze desiti da vam onda cela skala bude pomerena pa tako ono sto je bila 2 bude sada 1, 3 bude 2 i tako u krug ali to se moze resiti tako sto ponovo okrenete potenciometar unazad i nastelujete ga kako je bilo. Napominjem ovo se ne desava kod normalnog rukovanja samo ako jako okrenete potenciometar unazad kada ste na donjoj ili gornjoj granici (1 ili 6).

I to bi bilo to. Vise nema sta da dodam ili oduzmem. Sve ostalo savrseno radi
Marina
21:01 26.03.2019.
Hvala Milane na deljenju vašeg iskustva, verujem da će mnogima biti od pomoći!
 
Ostavi komentar
*Ime

Želim da budem obavešten o novim komentarima putem email-a
Email